Kutsu: PohTLY kevätkokous ja koulutus 23.1.2020

23.1.2020

Pohjanmaan Työterveyslääkäriyhdistys järjestää yhteistyössä Novo Nordisk Farman kanssa luennon lihavan diabeetikon hoidosta ja sen yhteydessä pidämme yhdistyksen sääntömääräisen kevätkokouksen Hotelli-ravintola Almassa Seinäjoella 23.1.2020 klo 16:15 alkaen. Koulutustilaisuuden ja kevätkokouksen päätteeksi Novo Nordisk tarjoaa buffetillallisen.

Ilmoittautumiset 16.1.2020 mennessä Novo Nordiskille tästä linkistä: https://ssl.eventilla.com/event/m4LJg

Illan ohjelma alla sekä liitteenä olevassa kutsussa. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki työterveyslääkärit, ei tarvitse olla PohTLY:n jäsen voidakseen osallistua. Kutsu kevätkokoukseen lähetetään vielä erikseen tammikuussa.

Diabeteskoulutus työterveyslääkäreille kevätkokouksen yhteydessä

Aika                    23.1.2020 klo 16:15

Paikka                Hotelli-Ravintola Alma, Ruukintie 4, Seinäjoki

16:15                  Kahvi/tee ja pikkusuolaista tarjolla